Bestuur

In het bestuur zijn alle commissies van Cultus INN vertegenwoordigd. Wij vergaderen maandelijks over de gang van zaken in en om Cultus INN en staan aan de basis van de feesten die om de week worden georganiseerd. Verder)  zorgen wij ervoor dat de feestavonden soepel verlopen en zijn wij het aanspreekpunt bij bijvoorbeeld calamiteiten. 

Daarnaast gaan wij één keer per jaar op bestuursweekend. Dit weekend staat in het teken van teambuilding en gezelligheid! 

Dit klinkt allemaal heel officieel, maar het is eigenlijk heel gezellig. Door als bestuurslid actief te zijn binnen Cultus INN vergroot je je netwerk, én het staat ook nog eens goed op je cv!


Mocht je vragen, tips of ideeën hebben voor ons kan je altijd mailen naar: Bestuur@cultusinn.nl

 

 

Stefan Bokdam

Voorzitter Cultus INN

Secretaris Cultus INN

Annemieke Keijzer

1e penningmeester Cultus INN

Sander Burgstra

2e Penningmeester Cultus INN

Stefan Bokdam

Afgevaardigden Band discotheek commissie Cultus INN

Jurjen Westers

Afgevaardigden Sportcommissie Cultus INN

marc Albring

Afgevaardigden Beheers commissie Cultus INN

Daniël Troisfontaine

Afgevaardigden Ontspanningscommissie Cultus INN

Ineke Goedegebuure

Afgevaardigden Werk Groep Dronten Cultus INN

Werner Knol

Afgevaardigden Pr commissie Cultus INN

Harold Stolk

Drank inkoper Cultus INN

Algemeen lid Cultus INN

sponsors

Top <h4>cultusinn.nl sitemap:</h4> <ul> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/nieuws">Nieuws</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/organisatie">Organisatie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/bestuur">Bestuur</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/band-discotheek-commissie">Band discotheek commissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/beheerscommissie">Beheerscommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/werkgroep-dronten">Werkgroep Dronten</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/sportcommissie">Sportcommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/pr-commissie">Pr-commissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/ontspanningscommissie">Ontspanningscommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/koningsdag">Koningsdag</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/foto-en-video">Foto & video</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/agenda">Agenda</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/over-ons">Over ons</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/cultus-inn">Cultus Inn</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/j19nu">J19NU</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/contact">Contact</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/lid-worden">Lid worden</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/introbeleid">Introbeleid</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/huisregels">Huisregels</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/privacy">Privacy</a></li> </ul>