Koningsdag

Wat is Koningsdag?
Ieder jaar organiseert USRA in samenwerking met Jongeren 19Nu, afdeling Cultus INN, het Koningsdag Tentfeest op 26 en 27 april. Dit tentfeest, georganiseerd op de Kromme Rijn, trekt in totaal ongeveer 2000 bezoekers en is daarmee een van de grootste feesten in de kern van Dronten!

De Organisatie

De Kern van 10 personen organiseert dit feest, waarbij zij hulp krijgen in de uitvoering van zo ongeveer 130 Breedleden. De organisatie is onder verdeelt in 6 functies, een voorzitter en secretaris, twee chefs tent, twee chefs vrijwilligers, twee chefs pr en twee penningmeesters. Alle tweetallen worden gevormd door één iemand vanuit Cultus INN en iemand van de USRA. De voorzitter en secretaris wisselen ieder jaar om. Het ene jaar levert Cultus INN de voorzitter en USRA de secretaris en het volgende jaar is dat andersom. In november is de overdracht van de oude naar de nieuwe commissie. Hier worden vaak ook nog een aantal belangrijke evaluatiepunten besproken. Vervolgens wordt er meerdere malen vergadert tot aan Koningsdag. Vlak voor Koningsdag is er nog de breedvergadering waarin alle breedleden te horen krijgen wat er van hen verwacht wordt. Twee dagen voor Koningsdag begint de opbouw van het terrein, daarop volgen de twee feesten. Hierna wordt er nog een dag afgebouwd. Kort na Koningsdag is de evaluatie en de bedank BBQ voor alle breedleden.

sponsors

Top <h4>cultusinn.nl sitemap:</h4> <ul> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/nieuws">Nieuws</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/organisatie">Organisatie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/band-discotheek-commissie">Band discotheek commissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/beheerscommissie">Beheerscommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/werkgroep-biddinghuizen">Werkgroep Biddinghuizen</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/werkgroep-dronten">Werkgroep Dronten</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/sportcommissie">Sportcommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/pr-commissie">Pr-commissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/ontspanningscommissie">Ontspanningscommissie</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/koningsdag">Koningsdag</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/foto-en-video">Foto & video</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/agenda">Agenda</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/over-ons">Over ons</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/cultus-inn">Cultus Inn</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/j19nu">J19NU</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/contact">Contact</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/lid-worden">Lid worden</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/introbeleid">Introbeleid</a></li> <li><a href="http://www.cultusinn.nl/huisregels">Huisregels</a></li> </ul>